piątek, 21 lutego 2014

Twórczość przyjaciółki.

*    *    *
" Zwykle wieczorami jak leże na łóżku myślę o najróżniejszych rzeczach. 
Zaczynając od ciśniętej beki danego dnia, a kończąc na tym co bym chciała lub potrzebuje, 
ale nadal tego nie ma. Czasami płacze, czasami śmieję się jak szalona, 
a czasami po prostu leże bez żadnych emocji, myśli. Po prostu jestem, ale mnie nie ma. 
Wtedy najczęściej znaczy że stało się coś złego czego mój umysł nie chce doprowadzić do emocji. 
W ten sposób mnie broni. Zwykle wtedy obrywa się innym, bo nie myślę czy kogoś skrzywdzę. 
Lecz są osoby, które to wytrzymują i nadal nie wiem czemu przy mnie są. 
Cieszę sią z tego, bo najbardziej boję się zostać sama." - Polyanna

***

Paulina jest niesamowitą osobą. Przyjaciółką o wspaniałej osobowości, przeróżnych talentach oraz zdolnościach, ale nikt nie dorówna jej w wyznawaniu słowami tego co czuje. Jest w tym najlepsza. Często jest moją inspiracją, to od niej uczę się wielu rzeczy. Jest osobą, którą mogłabym naśladować i chciałabym by wspierała mnie już zawsze w tym co robię. Staram się być lepsza, piszę coraz więcej, wylewam swoje myśli i uczucia na papier ale i w postach na tym blogu i to pomaga. Jednak trudno jest dokładnie opisać o co nam chodzi, kiedyś tego nie potrafiłam, teraz jest coraz lepiej. Wielę mogę się nauczyć właśnie od niej.  Dziękuję Paulina. Kocham Cię. 

*    *    *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz