czwartek, 27 lutego 2014

Spełniajmy swoje marzenia.

*   *   *
KLIK 

Od autorki piosenki :

// "Mówią mi, że to nie mój czas..." Moja piosenka skierowana jest do tych, którzy wciąż nie wierzą w swoje marzenia, nie wierzą w siebie, boją się być sobą. "I te ich ciągłe pretensje..." Ludzie ZAWSZE będą mieli do nas swoje "ale" nieważne co będziemy robić, nieważne kim będziemy. Bądźmy tym kimś kim chcemy być. Niech nam mówią i gadają. Róbmy to co chcemy robić i jak to chcemy robić. Pamiętajcie, że życie mija bardzo szybko i szkoda czasu na marnowanie go na marudzenie czy depresje. TEN ŚWIAT JEST NASZ DO PRZODU IDŹ  Z uśmiechem. Sami najlepiej wiemy co sprawia nam radość i to w życiu róbmy. O tym jest ta piosenka. // Saszan.

***

Bardzo ciekawa interpretacja, ciekawej piosenki, ciekawej osoby. Nie powiem. Saszan jest niesamowita i mimo tego, że sporo ludzi nie akceptuje jej, jej wyglądu, jej zachowania i charakteru to ja naprawdę ją podziwiam. Jest sobą widząc i mając świadomość tego, że są ludzie, którzy są przeciwko niej. Spełnia swoje marzenia. Chciała śpiewać i śpiewa. Wychodzi jej to nieźle, naprawde nieźle z czym można się nie zgodzić, bo każdy ma swój styl, a o gustach się nie dyskutuje.
Roxana być może ma specyficzny styl bycia, ale bardzo podoba mi się jej podejście do życia i to jak mówi o marzeniach, o tym by je spełniać. EJ! Nie mamy nic do stracienia! Każdy z nas kiedyś i tak umrze, a bojąc się i siedząc cichutko jak mysz pod miotłą to nudny sposób na spędzenie swojego, naprawdę krótkiego, życia.

*    *    *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz